1. Úvod
  2. VŠE O NÁKUPU
  3. Reklamace/ záruka

REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě a to co NEJDŘÍVE. Reklamace u přepravní firmy musí být podána nejpozději do 3 dní.

V případě, že je zboží poškozeno zboží neposílejte zpátky. Při výměně zboží si jej odveze přepravní firma.

 

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

 

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.

GARANTOVANÁ ZÁRUKA 12 LET - pouze na keramiku WC+BIDET 2v1 poskytuje výrobce 12 LET ZÁRUKU. Na ostatní výrobky platí záruka 24 měsíců. K uplatnění záruky si prosím uložte daňový doklad o koupi (nevztahuje se na trysku, splachovače, baterie a sedátka).

Zákony a předpisy:

-         zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání
-         zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů


UPOZORNĚNÍ: při instalaci na splachovací moduly Grohe je nutno volit odpadní potrubí s těsnější manžetou.
Průměr odpadního potrubí u závěsných WC+bidet Creavit je menší než 10 cm (9,5 - 10) a standardní Grohe manžeta nemusí těsnit!

 

UPOZORNĚNÍ: Pro udržení funkčnosti a vzhledu trysky (zachování pokoveného povrchu a pohyblivosti vnitřního kloubu) DOPORUČUJEME k ošetření (čištění) použít přípravky na odstranění vodního kamene a rzi.
DŮRAZNĚ NEDOPORUČUJEME používání čistících prostředků s obsahem chloru. Chlor pokovené povrchy naleptává.
V případě instalace nerezové trysky a používání prostředků s chlorem zůstane funkce zachována, nicméně nemůžete garantovat estetickou změnu povrchu.
Na závady vzniklé tímto způsobem nelze uplatnit reklamaci, protože se jedná o nesprávné zacházení s produktem.

 

Postup při reklamaci

NAŠE RADY:

  • Reklamace rozbití kusu při dopravě


1.
KONTROLUJTE ZBOŽÍ IHNED PŘI DODÁNÍ -  Zkontrolujte zboží ihned a nečekejte na montáž instalatérem. Přepravní společnosti akceptuje přijetí reklamace pouze 3 dny.


2. OKAMŽITÝ KONTAKT - kontaktujte nás co nejdříve - tel. 739 358 915 nebo e-mail: info@wcbidet2v1.cz

3. POŠLETE FOTOGRAFIE - pošlete nám fotografie rozbitého kusu včetně obalu na e-mail info@wcbidet2v1.cz

Reklamace tohoto typu, pokud je to možné, řešíme obratem, zasláním nového kusu a odvozem rozbitého.


  • Reklamace vady v záruční době


1. OKAMŽITÝ KONTAKT - kontaktujte nás co nejdříve - tel. 739 358 915 nebo e-mail: info@wcbidet2v1.cz

2. Vyčkejte na odpověď - dle typu reklamace zvolíme nejefektivnější postup.

Novinky z našeho blogu

Málo místa na WC? Existuje řešení s rohovým WC
22.11.2020
Málo místa na WC? Existuje řešení s rohovým WC
Mnoho domácností nemá prostoru na rozdávání. Výjimkou nejsou místnosti WC s plochou kolem 1m2. číst celé
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz